Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Hogyan rendelhetek vászonképet?
Válassza ki a kívánt képet vagy töltsön fel saját fotót, majd adja meg a méreteket és a keret típust. Ezután helyezze a kosárba a terméket, és kövesse a megrendelési folyamat lépéseit.

2. Milyen méretekben érhetők el a vászonképek? 
Vászonképeink különböző méretekben érhetők el, a kisebb, 20x30 cm-es mérettől egészen a nagyobb, 100x150 cm-es méretig. Egyedi méretek is rendelhetők, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

3. Hogyan történik a vászonképek nyomtatása?
Minden vászonképet magas minőségű, UV-álló festékkel nyomtatunk prémium vászonra, amely garantálja a tartósságot és a színek élettartamát. A vásznat fenyőfa keretre feszítjük, így azonnal falra akasztható.

4. Mennyi idő alatt készül el a vászonképem? 
A 14:00-ig leadott megrendeléseket másnapra garantáltan kiszállítjuk. A szállítási idő egyéb esetben 1-3 munkanap.

5. Milyen fizetési lehetőségek közül választhatok?
Webáruházunkban fizethet bankkártyával, banki átutalással vagy utánvéttel a csomag átvételekor.

6. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?
A rendelés feladását követően e-mailben értesítjük a rendelés aktuális állapotáról és a szállítás részleteiről. A szállítást követően nyomon követési linket küldünk, amelyen keresztül követheti csomagját.

7. Mi a teendő, ha nem vagyok elégedett a vászonképpel?
Ha bármilyen problémája van a vászonképpel, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kézhezvételt követő 14 napon belül. Kivizsgáljuk a panaszt, és ha indokolt, kicseréljük a terméket vagy visszatérítjük a vételárat.

8. Hogyan tisztíthatom a vászonképet?
A vászonképeket száraz, puha ruhával érdemes tisztítani. Kerülje a közvetlen vízzel való érintkezést és a vegyi tisztítószerek használatát.

9. Van lehetőség egyedi vászonképek készítésére?
Igen, szívesen készítünk egyedi vászonképeket az Ön által küldött fényképekből vagy grafikai anyagokból. Az egyedi megrendelésekkel kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

10. Mi a teendő, ha a vászonkép sérülten érkezett?
Amennyiben a vászonkép sérülten érkezik, kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és küldjön képet a sérülésről. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy mielőbb orvosoljuk a problémát.